Prajitura cu foi si gem de prune cu nuca

???????????????????????????????
DSCI0008

Ingrediente

1 pliculet drojdie uscata Dr Oetker

100 ml lapte

3 linguri zahar

400 gr faina

1 pliculet zahar vanilat

1 ou + 2 galbenusuri

150 gr unt topit

putina sare

Pentru umplutura:

150 gr nuci tocate grosier

100 gr zahar pudra

200 gr gem de prune(se poate folosi orice tip de gem sau dulceata iar daca vi se pare destul de dulce,nu mai
adaugati zahar)

Pentru decor:

150 gr ciocolata

50 ml frisca lichida

1 cubulet unt

Mod de preparare

1.Pentru foi, punem drojdia într-un castron, adaugam putin lapte caldut

si amestecam pana ce toata drojdia este lichefiata .

Restul de lapte il amestecam cu zaharul .

Adaugam sarea ,zaharul vanilat, oul ,restul de lapte si galbenusurile , apoi untul lichefiat caldut.

La final, încorporam faina. Lucram aluatul pâna nu se mai lipeste de maini.

Impartim aluatulîn trei si intindem tot atâtea foi.

2.Pentru umplutura, amestecam nucile tocate grosier, cu zaharul pudra.

Asazam o foaie într-o tava de yena dreptunghiulara ,

tapetata cu hârtie de copt. Ungem deasupra cu jumatate din cantitatea de gem

cu nuci.. Acoperim cu a doua foaie si punem deasupra restul de gem .

Punem si ultima foaie si lasam într-un loc , la cald, sa creasca 30 de minute.

3.Înteapam prajitura cu gem si nuca cu o furculita si coacem

la 180 de grade pentru 20-25 de minute.

Dupa ce s-a copt, lasam prajitura de foi cu gem si nuca sa se raceasca în tava,

si decoram cu glazura calda de ciocolata topita . Taiem dupa ce s-a racit.

Glazura se face la bain marie .

Intr-o craticioara punem untul si ciocolata rupta bucatele .

Amestecam energic pana ce s-a topit ciocolata .

Dam de-oparte ,adaugam frisca lichida

si amestecam energic .
DSCI0007

DSCI0006

DSCI0005

DSCI0004

DSCI0003

DSCI0001

DSCI0003

???????????????????????????????

DSCI0009

??????????????????????????????????????????????????????????????

5 gânduri despre „Prajitura cu foi si gem de prune cu nuca

  1. eumiealmeu noiembrie 20, 2013 la 7:31 pm Reply

    arată atât de bine, că aș trece peste faptul că e seară și seara nu ar trebui să mănânc deloc, cu atât mai puțin bunătăți dulci! 🙂

  2. […] reteta am gasit-o pe blogul Deliciile Cameliei ,blog pe care vi-l recomand cu drag. Pentru ca nu am avut toate ingredientele am facut reteta cu […]

  3. elena noiembrie 26, 2013 la 7:15 pm Reply

    V-am gasit dupa aceasta prajiturica pe care am recunoscut-o dupa pozele din aparat.Faceti o treaba minunata! Succes in continuare!

Lasă un comentariu

Georgia's Kitchen

Delicious recipes from my family to yours

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

homemadebyelena

homemadebyelena

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Grădinița Fluturașilor Talentați

“Copilăria este o lume de miracole şi de uimire a creaţiei scăldate în lumină, ieşind din întuneric, nespus de nouă şi proaspătă şi uluitoare.Copilăria se termină atunci când lucrurile încetează să ne mai mire.” Eugene Ionesco

Placerea Gatitului

din perspectiva unui barbat la cratita....

bucatardinpasiune

blog culinar

blog de familie

un blog general

Hainute ieftine pentru pitici

Hainute second-hand de calitate in stare foarte buna.Daca sunt mamici doritoare sa vanda din hainele piticilor le invit cu drag sa posteze aici pe blog.

In bucataria Cameliei

Arome din bucataria mea

WordPress.com News

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.