Prajitura cu crema de iaurt si visine

???????????????????????????????
Blatul:

6 oua

6 linguri faina

3 linguri cacao

2 lingura ulei

2 linguri apa

6 linguri zahar

1 plic praf de copt

1 lingurita esenta de rom

1 zahar vanilat

Crema :

250gr iaurt

1 pliculet gelatina ,granule

200 ml frisca

400 gr visine fara samburi

5 linguri zahar

2 cani compot visine(doar zeama )

Decor

100 ml frisca

50 gr ciocolata

visine

Mod de preparare:

Blat :

Separam albusurile de galbenusuri .

Albusurile se bat spuma cu un praf de sare.

Galbenusurile se mixeaza cu zaharul , se adauga uleiul ,

apa si se amesteca bine pana ce totul este incorporat.

Faina se amesteca cu praful de copt si cacaua.

Amestecul uscat se incorporeaza in crema de galbenusuri.

Se adauga apoi albusurile spuma si se omogenizeaza usor.

O tava dreptunghiulara se tapeteaza cu hartie de copt

(eu am folosit tava de la Delimano 24/34 cm )

Se toarna compozitia si se coace aproximativ 20 de minute, la 180 gr.

Se lasa sa se raceasca, apoi se taie in 2 (din latime)

Crema:

Iaurtul se amesteca cu zaharul pana se topeste.

Gelatina se hidrateaza in ½ cana de compot, apoi se dizolva pe baie de aburi,

cateva minute ,fara sa fiarba.Se adauga in iaurt si se amesteca bine.

Frisca batuta se incorporeaza in crema de iaurt, apoi visinele fara samburi.

In tava in care am copt blatul se pune hartie alimentara,

(eu am separat jumatate de tava cu un carton ,deoarece tava era

prea mica pentru asamblat .De aceea este bine ca ptr asamblare

sa se foloseasca o tava cu inel detasabil)

Se insiropeaza primul blat cu zeama din compot, urmeaza crema,

apoi cel de-al doilea blat insiropat.

Dam prajitura cel putin 3 ore la frigider.

Decoram cu cu frisca, visine, ciocolata.
???????????????????????????????

???????????????????????????????

002

003

004

007

009

010

011

013

017

019

027

???????????????????????????????

8 gânduri despre „Prajitura cu crema de iaurt si visine

  1. Deliciile Cameliei iunie 18, 2013 la 6:18 pm Reply

    ….nu prea le am cu ornatul 😀 … asta e :)))

  2. Camelia Croitor iunie 19, 2013 la 6:16 am Reply

    lasa iubita ca e foooooarte bine asa

  3. Lenuta Chiru iunie 4, 2014 la 5:52 am Reply

    gelatina o pun pe foc cu restul de o cana si jumatate sau din aceasta cantitate insiropez si blatul?

    • Deliciile Cameliei noiembrie 6, 2014 la 5:56 pm Reply

      din aceasta cantitate folosesti doar jumatate de cana pentru gelatina iar o cana pentru insiropat

  4. Valy iulie 23, 2017 la 12:56 pm Reply

    O rețetă de rahat…frișca nu se bate în nici un fel . Nu va recomand . Toare papagalele postează rețete dar sunt praf .

    • Deliciile Cameliei februarie 3, 2018 la 6:49 am Reply

      ,,papagala esti tu ,, frisca se bate daca bati frisca lichida si nu lapte

    • Deliciile Cameliei februarie 3, 2018 la 6:49 am Reply

      ,,papagala esti tu ,, frisca se bate daca bati frisca lichida si nu lapte

  5. Camelia martie 3, 2018 la 3:03 pm Reply

    A

Lasă un comentariu

Georgia's Kitchen

Delicious recipes from my family to yours

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

homemadebyelena

homemadebyelena

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Grădinița Fluturașilor Talentați

“Copilăria este o lume de miracole şi de uimire a creaţiei scăldate în lumină, ieşind din întuneric, nespus de nouă şi proaspătă şi uluitoare.Copilăria se termină atunci când lucrurile încetează să ne mai mire.” Eugene Ionesco

Placerea Gatitului

din perspectiva unui barbat la cratita....

bucatardinpasiune

blog culinar

blog de familie

un blog general

Hainute ieftine pentru pitici

Hainute second-hand de calitate in stare foarte buna.Daca sunt mamici doritoare sa vanda din hainele piticilor le invit cu drag sa posteze aici pe blog.

In bucataria Cameliei

Arome din bucataria mea

WordPress.com News

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.