Prajitura cu branza de vaci si gris

1452231_662460833786856_2031771051_n

Pentru aluat

2 oua
1 praf de sare
1 zahar vanilat
4 linguri zahar
4 linguri faina
250 ml smantana
4 linguri ulei
1/2 plic praf de copt

Umplutura

250 gr branza proaspata
2 oua
50-80 gr stafide
1 zahar vanilat
4 linguri zahar
esenta rom
2 linguri gris

Se bat bine ouale cu sarea ,zaharul si zaharul vanilat.
Adaugam smantana si uleiul .Amestecam .
La final adaugam praful de copt amestecat cu faina.

Ungem o tava yena cu ulei,tapetam cu hartie de copt .
Rasturnam jumatate din compozitie ,nivelam frumos,si dam
in cuptorul incalzit la 180 gr pentru 15 min aprox.
(Cand vedeti marginile usor rumenite ,atunci o scoateti,eu
am lasat mai putin,de aceea s-au dus stafidele la fund :))

Scoatem tava din cuptor si adaugam umplutura cu branza
pe care o intindem uniform .Deasupra punem restul de aluat .
Dam la cuptor pentru inca 30-35 min.

Umplutura :Amestecam branza cu un praf de sare ,zaharul
,zaharul vanilat si ouale .
Adaugam stafidele si grisul .Omogenizam .
(Stafidele le oparim intai cu apa,le scurgem
dupa care le lasam in putina esenta de rom ,10 min.)

Lasam la racit apoi portionam si pudram .

1000616_662460830453523_896201784_n

1467243_662460873786852_1578973421_n

Lasă un comentariu

Georgia's Kitchen

Delicious recipes from my family to yours

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

homemadebyelena

homemadebyelena

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Grădinița Fluturașilor Talentați

“Copilăria este o lume de miracole şi de uimire a creaţiei scăldate în lumină, ieşind din întuneric, nespus de nouă şi proaspătă şi uluitoare.Copilăria se termină atunci când lucrurile încetează să ne mai mire.” Eugene Ionesco

Placerea Gatitului

din perspectiva unui barbat la cratita....

bucatardinpasiune

blog culinar

blog de familie

un blog general

Hainute ieftine pentru pitici

Hainute second-hand de calitate in stare foarte buna.Daca sunt mamici doritoare sa vanda din hainele piticilor le invit cu drag sa posteze aici pe blog.

In bucataria Cameliei

Arome din bucataria mea

WordPress.com News

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.